کاش زودتر میفهمیدم اینورترهای شایلین با 18 ماه گارانتی ارائه می‌شود!!

کاش زودتر میفهمیدم اینورترهای شایلین با 18 ماه گارانتی ارائه می‌شود!!

شرکت شایلین، که در سال ۱۹۵۵ تأسیس شد، از آغازین روزهای خود تا امروز، با پیشروی در زمینه‌های گوناگون از ساخت و ساز اولیه تا پروژه‌های عمومی و از توسعه منابع انرژی الکتریکی تا کمک به رشد صنعت، فعالیت‌های خود را گسترش داده است.

شایلین، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تایوان با بیش از نیم قرن تجربه، در تولید انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی مشهور است. این شرکت به عنوان نماینده شرکت میتسوبیشی، به تولید انواع اینورترهای شرکت میتسوبیشی به همراه انواع اینورترهای خود اختصاص داده است. اینورترها و درایوهای شایلین با کیفیت بسیار بالا و دقت بی‌نظیر، برای کاربردهای متنوعی تولید می‌شوند.

توسعه شرکت شایلین در گذشته، به‌طور نزدیکی با رشد اقتصادی تایوان همراه بوده است. این شرکت با اعتقاد بی‌تزلزل به بهبود مستمر در عملیات و گسترش کسب و کار، نقش مهمی در صنعت برق داخلی ایفا می‌کند.

اینورتر، یکی از تجهیزات الکترونیکی حیاتی است که مسئولیت تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب را بر عهده دارد. این وسیله علاوه بر تبدیل، قابلیت تنظیم فرکانس و ولتاژ را نیز داراست. در واقع، این دستگاه به‌عنوان یک مبدل و درایو فرکانس متغیر شناخته می‌شود که در کنترل سرعت ورودی ولتاژ الکتروموتورها به‌کار می‌رود.

شایلین با فناوری پیشرو در زمینه‌های الکترونیکی، به سرعت در حال رشد است. تجربیات گسترده‌ای را در برنامه‌های کاربردی واقعی جمع‌آوری کرده و در بازارهای اتوماسیون کارخانه، محبوبیت زیادی دارد.

انواع مختلف اینورتر شایلین، از سری‌های متنوعی تشکیل شده‌اند، که هر کدام با توجه به نیاز و کاربرد مشخص، طراحی شده‌اند.

کاربردهای اینورتر یا درایو فرکانس متغیر در صنایع مختلف بسیار گسترده است، شامل انواع پمپ‌ها، سیستم‌های آب‌رسانی، فن‌های صنعتی، بلوئرها، آسانسورها، اسپیندل‌های موتور در دستگاه‌های CNC، ماشین‌آلات خم و برش، جوشکاری، جرثقیل‌های سقفی و تاور کرین‌ها، نوار نقاله، اکسترودرها، ماشین‌آلات چاپ، بسته‌بندی، تزریق پلاستیک، و پارکینگ‌های طبقاتی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد